AKTUALNOŚCI / ARTYKUŁY

Mała Pożyczka, a duży potencjał


Technologie big data oraz automatyczna weryfikacja wniosków to w firmach pożyczkowych już standard. My podnosimy poprzeczkę. Firma Mała Pożyczka inwestuje w rozwój technologii, ale w wyścigu o klienta wygrywa nową jakością obsługi klienta.

Technologia to za mało

Firmy pożyczające w sieci mają coraz więcej informacji o kliencie i jego oczekiwaniach, jednak mało która umie je odpowiednio wykorzystać. Ślepa inwestycja w innowacje i fintech często przysłania to co najważniejsze: satysfakcję klienta – W firmie Mała Pożyczka inwestując w każde rozwiązanie, zastanawiamy się najpierw, na ile pomoże naszym klientom. Od początku istnienia cyklicznie wykorzystujemy BIG DATA. Na bieżąco analizujemy współprace z klientami, sprawdzamy, jakie rozwiązania wybrali i jaki poziom ekspansywności udało się uzyskać. Takie analityczne podejście sprawia, że lepiej potrafimy określić potrzeby naszych klientów. W czasie rzeczywistym stosujemy też monitoring i analizę głosową rozmów pracowników infolinii z klientami, co pozwala szybko weryfikować ich oczekiwania - mówi Edwin Milewski, Prezes Zarządu w Mała Pożyczka Sp. z o. o., właściciela marki Smartpozyczka.pl oraz Pozyczkaplus.pl, wyróżnionych tytułem „Instytucja Pożyczkowa Roku 2016”.

Firma Mała Pożyczka oferuje w naszym kraju szybkie pożyczki online za pośrednictwem dwóch serwisów: www.pozyczkaplus.pl oraz www.smartpozyczka.pl. W chwili obecnej z usług firmy skorzystało już blisko 300 tys. klientów. Czy są zadowoleni z obsługi? Oceniają ją każdorazowo za pomocą serwisu OPINEO. Każda opinia jest tutaj na bieżąco analizowana, a na każdą negatywną reaguje dział customer service. Pozwala to wychwycić sytuacje kryzysowe we wczesnym stadium i od razu wdrożyć działania naprawcze.

Zadowolony klient zawsze wraca

 W ciągu 3 lat funkcjonowania na rynku firmie Mała Pożyczka udało się wypracować oryginalny model biznesowy: technologii z ludzką twarzą. Pozwoliło to uzyskać bardzo wysoki poziom lojalności klientów, wyróżniający firmę spośród konkurencji. – Jestem przekonany, że klienci wybierają nas dlatego, że doceniają jakość, łatwość i szybkość z jaką reagujemy na ich potrzeby. Już teraz gotówkę dostarczamy niemalże od ręki na konto. Maksymalne uproszczenie procedur pożyczkowych i fintechowe rozwiązania w służbie klientowi, to wyzwania, które czekają nas w najbliższym czasie – podsumowuje Edwin Milewski, Prezes Zarządu w Mała Pożyczka Sp. z o. o.



Wtecz Do góry