AKTUALNOŚCI / ARTYKUŁY

Smart Pożyczka i Pożyczka Plus wyznaczają finansowe trendy


Smart Pożyczka i Pożyczka Plus wyznaczają finansowe trendy

Scoring na podstawie big data, wniosek złożony przez smartfona i automatyczna weryfikacja wniosku o pożyczkę – to przykłady fintechowych usług, które spotkamy w serwisach Smart Pożyczka i Pożyczka Plus. Sektor szybkich pożyczek on-line, wspierany przez fintechowe innowacje, zmienia obraz sektora finansowego. Wszystko to z myślą o nowym milenijnym konsumencie z Generacji Y.

Proste rozwiązania wsparte technologią
Maksymalne uproszczenie procedur pożyczkowych – to cechuje produkty firmy. Mała Pożyczka Sp. z o. o. Zarówno Smartpozyczka.pl, jak i Pozyczkaplus.pl, oferują pożyczki całkowicie online, a analiza kredytowa odbywa się w czasie rzeczywistym, w pełni automatycznie. Jest to coś, co wyróżnia serwisy na tle banków czy tradycyjnych instytucji pożyczkowych, gdzie klient uwikłany zostaje w skomplikowany i długi proces.

Dobra alternatywa, a nie drugi wybór
- Już dawno przestaliśmy być drugim wyborem klienta, odprawionego z kwitkiem przez Bank. Jak pokazała niedawna analiza Biura Informacji Kredytowej (BIK), aż 79 proc. klientów firm pożyczkowych posiada czynny kredyt bankowy. Mimo to, gdy potrzebują dodatkowej i szybkiej gotówki, wybierają nas – tłumaczy Edwin Milewski, Prezes Zarządu w Mała Pożyczka Sp. z o. o., właściciela marki Smartpozyczka.pl oraz Pozyczkaplus.pl, wyróżnionych tytułem „Instytucja Pożyczkowa Roku 2016”.

Idzie nowe
Firma Mała Pożyczka Sp. z o. o. wychodzi naprzeciw potrzeb pokolenia Millenialsów, zwanych często Generacją Y. To pokolenie osób, które urodziły się w latach 1980-2000. W Polsce jest ich już ponad 11 mln. Z impetem wchodzą na rynek usług finansowych, od którego oczekują przede wszystkim dostępności, szybkości i niezawodności.

- Liczne badania pokazują, że Millenialsi mają bardzo praktyczne podejście do pieniędzy i wydają je znacznie chętniej niż pokolenie ich rodziców. Rzadziej też inwestują je w dobra trwałe, takie jak mieszkanie czy samochód. W korzystaniu z usług finansowych zdecydowanie zniechęca ich nadmiar procedur i obsługa w placówce. Szukają więc prostych, łatwych i dostępnych całkowicie online produktów. Takie są właśnie nasze produkty, coraz częściej wybierane właśnie przez Millenialsów – podkreśla Edwin Milewski, Prezes Zarządu w Mała Pożyczka Sp. z o. o.


Wtecz Do góry